vineri, 5 februarie 2016
O SUGESTIE CORECTĂ FACUTĂ DE FILIALA SIBIU
Cu permisiunea
dvs., vreau sa va retin atentia cu o sugestie, si anume aceea de a nu va grabi cu trimiterea la
CMJ, Casa de Pensii Sectoriala (CPS) a
MApN, MAI etc. a cererilor pentru recalcularea pensiilor! ASA CUM VAD CA , DIN PACATE, IN MOD GRESIT FAC UNII
DIN COLEGII NOSTRI, DAND CURS INVITATIILOR
DESTUL DE ALUNECOASE FACUTE DE CPS
PE CUPOANELE DE PENSII CE LE-AM PRIMIT IN ACEASTA LUNA .
Si iata de ce spun eu asa:
1. Nu
este inca lamurita situatia art. 40 din OUG 57/2015 care a modificat miseleste
prevederile Legea nr. .223/2015, aceasta aflandu-se in dezbatere parlamentara, in urma
careia este posibil :
a. sa
ramana asa cum este,
b. sa
fie modificat,
c. sa
fie abrogat.
2. Nu
sunt emise normele de aplicare a Legii 223/2015. Ce vedeti dvs. pe site-ul MApN
si al CPS este un PROIECT ce nu produce efecte juridice! MApN, MAI SRI, SPP
etc. nu pot adopta, prin ordin comun, Normele de aplicare a Legii 223/2015 pana
nu se lamureste situatia art. 40 din OUG aratata mai sus. In aceste conditii, nu
sunt stabilite, prin norma, cateva
aspecte fundamentale, ca de exemplu:
a.
Ce venituri intra concret la calculul
pensiei. Prin art 40 din OUG 57/2015 s-au stabilit ce venituri nu pot
intra la calculul pensiei, insa nu avem garantia ca celelalte venituri vor intra toate la calculul
pensiei. Traim in Romania !!!
b.
Nu stim de unde si cum vom obtine
informatiile necesare pentru a indentifica acele 6 luni din ultimii 5 ani pe
care le vom alege spre a constitui baza de calcul a pensiei. Si va retin
atentia ca:
-nu putem lua in calcul datele
pe care le avem de la precedentele recalculari, revizuiri etc., de vreme ce
insusi legiuitorul afirmat despre acestea ca au multe erori;
-in acele tabele avem niste
sume totale, nedefalcate pe elemente care intra sau nu in calcul pentru
stabilirea pensiei. Ori noua ne trebuiesc tocmai aceste elemente pentru a opta
in deplina cunostinta de cauza!
-nu este clara procedura de
elaborare si parcursul documentelor. Exista unele modele de cereri, dar nu sunt
stabilite prin norme legal adoptate ce nu pot fi repudiate de emitent!
Stimati
camarazi, inaintand acum cererile de recalculare a pensiilor, in conditiile
in care cele mai sus aratate sunt o realitate de necontestat, ne facem un deserviciu. Servim insa intereselor
propagandistice ale guvernantilor! In conditiile in care vom trimite acum
cereri de recalculare a pensiilor, fara nici o logica, dand ascultare doar
reflexului de subordonare, bun pana la o limita, dar daunator atunci cand este
exacerbat, guvernantii vor putea sa afirme pe la televiziuni: ”Uite domnule,
pensionarii militari sunt multumiti de Legea 223/2015, de OUG57/2015. Nici nu
au asteptat sa apara normele de aplicare ale legii si ne-au si trimis cereri de
recalclare a pensiilor!” La fel si in instante, daca vom ajunge acolo!
Altfel stau
lucrurile cu chestiunea grupelor de munca. Cererile referitoare la acestea pot
fi depuse, in opinia mea, daca suntem asa de nerabdatori.
Va rog, stimati
camarazi, analizati atent situatiile
prin care trecem, tinand seama ca ne confruntam cu un stat din pacate ostil
noua, de vreme ce, in mod repetat, ne batjocoreste. Nu serviti intereselor
meschine ale guvernantilor alimentandu-le propaganda nerusinata! Riscam sa
ne compromitem interesele, devenind chiar ridicoli! Si de data aceasta,
conducerea ANCMRR se constituie in lancieri ai tradarii pentru ca trimit in
teritoriu tot felul de modele de cererri de recalculare! De unde stiu ei care
vor fi modelele de cereri ce vor fi prevazute de normele de aplicare a l
Legii
223/2015? Au un telefon rosu cu dl. gl. Maciu &comp., cu CPS? Atunci
putem banui si unele complicitati a caror expresie o constituie atitudinea
reprezentantilor ANCMRR in cadrul discutiilor de la Comisia de Aparare din
Senatul Romaniei.
Vicepresedinte coordonator Zona Centru
Presedintele Filialei 1 Sibiu a SCMD
Col.(r) Tudosie Stefan