vineri, 16 august 2013

Doresc sa pastrez calitatea de membru atit pentru mine cat si petru mama mea

”Mult stimate domnule lt.col. (r) Alexandru Costel Tudor  , secretar SCMD - Bihor


   Am primit scrisoarea D-vs., i-mi exprim adeziunea fata de activitatea Sindicatului si multumesc tuturor celor implicati pentru rezultatul obtinut privind redobandirea pensiilor.Sunt ferm convins ca aceasta activitae de "recuperare" a demnitatii militare este doar la inceput,si chiar ce s-a castigat poate fi usor pierdut,prin viitoarea lege a pensiilor militare ,daca aceasta nu este atent monitorizata si proiectul de lege  verificat de departamentul juridic al S.C.M.D .Doresc sa pastrez calitatea de membru atit pentru mine cat si petru mama mea Roman Maria(vaduva-Lt.col. Roman Vasile).Am observat ca sunt probleme cu evidenta cotizatiei de aceea mentionez ,ca am trimis prin email .la Dl Lt.Col(r)Komuves Zoltan chitanta Nr.1302181206310000 din 18/02/2013  in valoare de 120 lei cotizatia pe tot anul 2013 pentru mine si cu chitanta nr1302181207450000 din 18/02/2013 in valoare de 60 lei (pentru vaduve 50% conform statutului) cotizatia pe tot anul 2013 pt. Roman Maria.(a confirmat primirea)De asemenea la cererea mea (intrucat si in 2011-2013 au fost probleme cu cotizatiile) Dl Lt.col.Komuves a verificat atat pentru mine cat si penru mama calitatea de membrii ,S.C.M.D (nu toate actele au ajuns la Bucuresti) si ne-a comunicat prin email ,ca suntem membrii cu acte in regula si cotizatia la zi.Imi cer scuze ca din cauza a doua proteze de sold,si a unei ciroze hepatice ,activitatea mea in Sindicat este mai limitata.Va multumesc pentru multe emailuri folositoare pecare le-am primit de la Dvs.,si care in ultima perioada s-au cam rarit.Cu respect Col.ing(r)Roman Vasile.”

VA MULTUMESC !
Lt. Col. Dipl. Ec. (r) Tudor Alexandru-Costel – Secretar  S.C.M.D. – FILIALA ORADEA