miercuri, 1 februarie 2012
Precizări privind procesul SCMD Oradea în ședința din 31.01.2012
În ședința din 31.01.2012, s-au acceptat cererile în interes
propriu şi documentele care au completat dosarul (cele referitoare la
revizuirea pensiilor). Următoarea ședința se va desfășura în data de 27
martie 2012.
Pană în data de 20.02.2012, se vor aduce la filiala toate
documentele necesare procesului, valabil pentru cei care sunt deja în proces şi
nu au adus documentele(copii xerox in 3 exemplare din următoarele documente: decizie
de revizuire, contestație, confirmare de primire a contestației).
Cei care nu au fost în proces dar intenționează să deschidă
proces, vor aduce la filiala până în data de 29.02.2012 următoarele documente în 3 exemplare:
1. copie după contestaţia
trimisă;
2. copie după
confirmarea de primire a contestaţiei, în care să se vadă data şi semnătura
reprezentantului comisiei de contestații
3. copie după actul de identitate (copie alb-negru);
4. copie după decizia de
revizuire a pensiei recalculate,cu anexele corespunzătoare;
5. copie după ultima decizie de recalculare a pensiei
(*nu depun cei care nu au primit decizii de recalculare);
6. copie după ultimul talon al pensiei recalculate
(*inclusiv cei care nu au primit decizii de recalculare);
7. copie după decizia veche
de pensie;
8. copie după un talon de
pensie cu cuantumul vechi al pensiei;
9. copie după plicul în care ai primit Decizia de
revizuire, pe care să se vadă ştampila poştei cu data de înmânare;
Cei care doresc să înainteze
în instanţa ordonanța prezidențială să se prezinte la filiala începând cu data
de 07.02.2012,pentru a primi formulare şi precizări.
Președinte
Birou Operativ
Mr.(rz.) Toncean Valer